Arexim Audit

Str. Ing. Nicolae Sl─âniceanu, nr. 28, Sector 2

Sistem gestiune contabila

Sistem gestiune contabila

 


Va doriti un sistem de gestiune contabila usor de utilizat si care sa poata genera documentele si rapoartele de care aveti nevoie fara efort? Arexim Audit va ofera solutii informatice atat pentru contabilitatea generala a firmelor, cat si pentru sectiuni specializate.

Achizitionarea unui sistem de gestiune contabila este la indemana si aduce beneficii foarte mari utilizatorilor. Pe langa faptul ca ofera o platforma simpla in care sa introduceti datele primare din contabilitate, el genereaza o serie de alte informatii de la sine. Nu mai rebuie sa intocmiti documente precum bilantul sau registrul jurnal in alte moduri, ele sunt realizate direct prin sistem. Cu ajutorul unui astfel de sistem informatic reduceti cu mult riscul erorilor de copiere a datelor dint-o parte intr-alta sau de omitere a incheierii unor conturi la sfarsitul lunii. Gestiunea contabila se realizeaza practic de la sine, iar sistemul ofera si posibilitatea prelucrarii datelor simultan pe mai multe luni sau calcularea in lei si in valuta, dupa caz si necesitati.

Cere oferta
Poze & Video
Lasa un comentariu
Alte servicii
Audit financiar Bucuresti Audit financiar Bucuresti
Audit financiar Bucuresti   Avand o experienta de peste 12 ani in domeniu, compania Arexim Audit, cu sediul in Bucuresti, va ofera servicii de audit…
Consultanta accesare finantari europene Consultanta accesare finantari europene
Consultanta accesare finantari europene   Pentru cei care doresc sa obtina fonduri europene, Arexim Audit ofera consultanta pentru accesarea finantarilor…
Servicii management resurse umane Servicii management resurse umane
Servicii management resurse umane   Compania Arexim Audit poseda un portofoliu amplu oferind servicii in managementul resurselor umane, adaptate…
Audit financiar Audit financiar
Audit financiar   Prin experienta si cunostiintele mereu actualizate, Arexim Audit va ofera cele mai bune servicii de audit financiar. Apelati la…