Piesele Kymco sunt unele dintre cele mai apreciate si comercializate componente de schimb din intreaga lume, agreate de catre marii constructori de scutere.
Cand spui Kymco, primul lucru care iti vine in minte este originea acestor piese. Kymco este un producator de piese scutere taiwanez, cu sediul in Taiwan si care are un numar de aproximativ de 3000 de angajati si care produce peste 570000 de scutere anual.
Un constructor in plina dezvoltare
Constructorul taiwanez detine facilitati de productie si in alte puncte de lucru in Jakarta, din Indonezia, Petaling Jaya in Malaysia, Shanghai, in China.
In prezent, vehiculele Kymco strabat drumurile a 5 din cele 7 continente ale globului. Brandul Kymco este strans legat de cele mai inalte standarde de calitate ale pieselor de schimb care corespund nevoilor din lumea intreaga.
Politica de cercetare si dezvoltare este esentiala pentru companie. Ca unul dintre cei mai importanti lideri in domeniul productiei de motociclete si scutere, Kymco are drept prioritate investitia in departamenul de cercetare si dezvoltare.
Kymco investigheaza in mod constant capacitati de productie pentru piesele pe care urmeaza sa le livreze pe piata care sa coresponda celor mai inalte standarde si exigente stabilite la nivel international. Atentia se concentreaza spre fiecare productie in parte in vederea producerii unor produse de o inalta calitate care sa castige aprecierea si recunoasterea consumatorilor.
Cele mai populare piese Kymco?
Cele mai populare piese Kymco pentru marcile de scutere agreate sunt:
FILTRU AER SIMILAR 125/200 ORIGINAL
O componenta indispensabila scuterului tau, un filtru de aer original este un produs care se livreaza la preturi pentru fiecare buzunar. Este o componenta care necesita inlocuire anuala. Aceasta are prorpietatea de a filtra impuritatile de aer care patrund in interior, astfel incat motorul sa fie protejat in totalitate.
CUREA KYMCO LIKE 200 ORIGINAL
Trasmisia pe curea a scuterului necesita inlocuirea curelei de transmisie dupa fiecare 60000 de km parcursi.
Cureaua de transmisie este o banda continua flexibila si rezistenta, cu ajutorul careia se transmite miscarea de rotatie si puterea corespunzatoare, de la un arbore la altul, prin intermediul rotilor de curea (roata conducatoare si roata condusa, iar uneori si roti de conducere). Curelele se confectioneaza de obicei din piele, bumbac, canepa, par de camila, cauciuc cu insertii de panza.
Uneori sunt folosite curele multiple, inguste, de forma trapezoidala, confectionate din cauciuc cu insertii de panza, asezate pe roti care au la periferie caneluri cu profilul curelei.
Suprafetele de contact pentru transmiterea puterii sunt flancurile curelelor trapezoidale, respectiv dintii, in cazul curelelor sincrone.
Kit cilindru
Acesta este compatibil cu:
Kymco-Agility 50 RS 2T KE10BA
Kymco-Agility 50 RS 2T Naked KE10BB
Kymco-Grand Dink 50 G-Dink SF10RA
Kymco-Grand Dink 50 SF10JA
Kymco-Grand Dink 50S SF10JB
Kymco-Like 50 2T / Like 50 2T LX KE10AA / KE10AD
Kymco-People 50 BF10AC / BF10AG
Kymco-Super 8 50 2-stroke KF10AA
Kymco-Super 8 50 2-stroke KF10CA
Kymco-Super 9 AC 50 SF10DA / SF10DL / SF10DN
Kymco-Super 9 AC 50 Sports SF10DS
Kymco-Top Boy 50 (COBRA) SF10AF / SF10AG / SF10AK
Kymco-Vitality 50 2-stroke and cross SF10FA / SF10FE
Kymco-YUP 50 SF10EA / SF10EC / SF10EE
Kymco-Yager 50 (Spacer 50) SH10AC / SH10AE
Kitul de reparare include: cilindru, piston, surub, protectii, 2 inele.
Piston Kymco
Atunci cand vorbim despre un motor nu putem afirma ca o anumita piesa este cea mai importanta sau cel mai putin importanta.
Fiecare piesa are rolul ei fara de care functionarea motorului ar fi imposibila sau nu ar mai respecta performantele impuse.
Cu toate acestea, pistonul unui motor cu ardere interna ocupa un loc aparte datorita rolului pe care-l are si datorita solicitarilor complexe la care este supus. Pentru un motor cu ardere interna, pistonul este "calcaiul lui Achile", deoarece puterea motorului este limitata de rezistenta pistonului la solicitarile termice si mecanice.
Pistonul este un organ mecanic, in miscare alternativa de translatie, care, impreuna cu piesele care-l insotesc (segmentii si boltul), indeplineste urmatoarele functii:
• realizeaza variatia de volum in interiorul cilindrului
• asigura evolutia fluidului motor in cilindru (admisia si evacuarea gazelor)
• ghideaza miscarea bilei, ransmitannd, in acelasi timp, fortele de presiune ale gazelor
• asigura etanseitatea cilindrului, impiedicand scaparile de gaze si patrunderea uleiului in exces
• contribuie la evacuarea caldurii rezultate in timpul arderii