Pentru schimbare denumire firma, ai nevoie de un dosar complet, ce cuprinde mai multe acte, si timp pentru a-l depune la Registrul Comertului. In astfel de cazuri, poti lua situatia "in maini" ocupandu-te singur de toate demersurile necesare, sau poti apela la Expert Advisor din Bucuresti pentru a scapa de aceasta grija.
Dosarul pentru schimbare denumire firma trebuie sa contina urmatoarele acte: copii dupa buletinele de identitate ale asociatilor, sau dupa caz, asociatului unic, actul constitutiv actualizat al societatii, certificatul de inregistrare in original, documentul prin care dovediti disponibilitatea noii denumiri alese, si nu in ultimul rand, cererea-tip de inregistrare a acestei mentiuni si Hotararea A.G.A. / Decizia asociatului unic in acest sens.
Cum te poate ajuta Expert Advisor in procedura de schimbare denumire firma? Echipa companiei se va ocupa de obtinerea actului privind disponibilitatea denumirii, redactarea actelor necesare, completarea cererii si adunarea tuturor documentelor pentru alcatuirea dosarului, urmata de depunerea acestuia la Oficiul Registrului Comertului.